Меню Закрити

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шановні Замовники!
Дозвольте висловити щиру подяку за Ваше рішення скористатися послугами нашої сервісної служби щодо обслуговування Ваших верстатів та устатковання. Наше тісне співробітництво дуже потрібне для довгострокової роботи Вашого технологічного устатковання. Тому, ми просимо Вас звернути увагу на "Умови виконання сервісних робіт", які встановлюють та регулюють правила наших взаємовідносин і в результаті сприятимуть збільшенню взаєморозуміння між нами. Просимо Вас дотримуватись цих умов і ми надіємось, що наша співпраця стане ще більш ефективною.
З повагою команда сервісної служби компанії «Маркетліс»

СЕРВІСНА СЛУЖБА – ЗАВЖДИ З ВАМИ

Компанія «Маркетліс», як постачальник високотехнологічного промислового устатковання, приймає на себе зобов‘язання перед замовником щодо організації та виконання сервісних робіт на протязі всього життєвого циклу устатковання.
Сервісна служба є структурним підрозділом компанії «Маркетліс» та складається з висококваліфікованих фахівців, які пройшли навчання та регулярно підвищують свої знання у HOMAG ACADEMY, а також на інших заводах виробників. Накопичений досвід фахівців та широка номенклатура запасних частин на складі у Києві дозволяє забезпечити оперативне вирішення більшості технічних проблем.
Сервісна служба надає всі види послуг для підтримання устатковання у працездатному стані та забезпечення його довготривалої роботи відповідно до характеристик, заданих заводом виробником.

Заявка на викононання сервісних робіт технологічного устатковання

ПОСЛУГИ

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СЕРВІС У ЗАМОВНИКА

Сервісні роботи устатковання як правило виконуються безпосередньо на місці його експлуатації і вимагають присутності фахівця на виробництві Замовника. Комплекс сервісних послуг включає:

– монтування та виконання пусконалагоджувальних робіт;
– планове та позапланове технічне обслуговування;
- направні (ремонтні) роботи будь-якої ступені складності;­
– перенесення устатковання з одного місця експлуатації на інше;­
– гарантійні роботи;
– інспектування та діагностування вузлів та агрегатів.

Виконання сервісних робіт на виробництві замовника завжди має комплексний характер та охоплює різні види послуг.

ТЕЛЕСЕРВІС ТА ДИСТАНЦІЙНА ПІДТРИМКА

Присутність технічного фахівця на місці експлуатації устатковання не завжди потрібна. Для вирішення технічних проблем іноді достатньо з‘єднатись з нашим фахівцем по телефону. З допомогою сучасних додатків та онлайн-інструментів можливо оперативно локалізувати проблему та встановити причини втрати працездатності устатковання.

 

ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ

Організація роботи сервісу технологічного устатковання неможлива без наявності запасних частин.
Постачання оригінальних запасних частин можливе безпосередньо зі складу у Києві при їх наявності та під замовлення.

 

 

УНОВІТНЮВАННЯ УСТАТКОВАННЯ

З часом вимоги до якості Вашої продукції зростають. Крім того, Ви вже замислились над освоєнням виробництва нових продуктів. Можливо ви маєте потребу у збільшенні продуктивності верстата? Але, після декількох років експлуатації ваше устатковання вже не відповідає останньому слову техніки.
Запропонована нами програма уновітнювання (модернізації) вашого устатковання буде направлена на підвищення ефективності з врахуванням Ваших індивідуальних побажань.

 

НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ

Підготовка обслуговуючого персоналу технологічного устатковання з самого початку діяльності компанії «Маркетліс» була пріоритетним напрямком роботи.
До сьогоднішнього дня навчання здійснюється індивідуально для працівників замовника на основі програм, розроблених фахівцями наших постачальників. Для продуктивної роботи устатковання з ЧПК готують операторів верстатів різних спеціальностей та, обов‘язково, технологів-програмістів, які забезпечують написання програм для виготовлення (обробки) деталей.
Відповідно до побажань замовника та в залежності від складності устатковання підготовка обслуговуючого персоналу може відбуватись на підприємстві замовника після виконання монтажу та пусконалагоджувальних робіт, у технологічному центрі компанії «Маркетліс», або на заводі виробнику. У випадку поставки складних технологічних ліній практикується комплексне поетапне навчання, яке починають на заводі виробнику та закінчують на виробництві Замовника.